چگونه قلم نوری خود را به گوشی متصل کنیم؟

Tuesday، ۲۷ Ordibehesht ۱۴۰۱

طریقه ی اتصال سری kamvas به گوشی :

برای این کار ابتدا شما باید از عکس زیر که لیستی از گوشی هایی که قابلیت اتصال به سری های kamvas را دارند گوشی مورد نظر خود را یافت کنید.

اگر گوشی شما در لیست قرار نداشت به هیچ عنوان امکان اتصال به قلم نوری سری kamvas را ندارد و شما باید یک گوشی از این لیست تهیه کنید.

ویژگی منحصر به فردی که در گوشی های لیست زیر است حالت Dex Mode می باشد که گوشی شما را هنگام اتصال به Kamvas به عنوان کامپیوتر می شناسد و همین امر باعث می شود تا به راحتی به گوشی شما وصل شود.

حال شما باید با استفاده از کابل C To C و درگاه type c ویژه اتصال کابل C To C قلم نوری سری KAMVAS خود را به گوشی خود وصل کنید .

بعد از وصل شدن گوشی از شما اجازه ی دسترسی میخواهد و شما باید آن را قبول کنید.

توجه داشته باشید در اتصال قلم نوری سری Kamvas به گوشی خود حتما باید از اداپتور برای تامین برق آن استفاده کنید و بدون این امر امکان اتصال وجود نخواهد داشت.

همچنین شما باید در نظر داشته باشید امکان اتصال به موبایل در نسل جدید قلم نوری های سری Kamvas وجود دارد و نسل قدیمی آ« از این امکان بی بهره است.

طریقه ی اتصال قلم نوری های تاچ پد به گوشی :

در اولین گام گوشی شما باید از سیستم عامل اندروید (ترجیحا اندروید نسخه های بروز) بهره بجوید.

حالا تمامی قلم نوری های تاچ پد هویون بدون هیچ محدودیتی به گوشی اندرویدی شما وصل خواهند شد و این امر با رابط otg که در داخل باکس قلم نوری قرار داده شده، شما صورت می گیرد.

با اتصال قلم نوری تاچ پد به گوشی فقط بخش مشخصی از قلم نوری تاچ پد شما برای استفاده از گوشی در دسترس خواهد بود. که در مشخصات قلم نوری در روی جعبه و یا سایت ما به آن اشاره شده است.

پیام در واتساپ